محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری رأی دهند؟ نتیجه انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ کی اعلام خواهد شد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سخنگوی کمسیون آموزش مجلس:

تصمیمات نهایی بازگشایی مدارس باید به استان‌ها واگذار شود 

  • کد خبر: ۲۳۱۴۳
  • ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
تصمیمات نهایی بازگشایی مدارس باید به استان‌ها واگذار شود 
سخنگوی کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات نهایی مدارس را باید به استان‌ها واگذار کنیم تا بر اساس شرایط منطقه‌ای خود اتخاذ کنند و امور آموزشی منطقه را پیش ببرند.

به گزارش شهرآرانیوز، میرحمایت میرزاده اظهار داشت: جامعه با باید آموزش غیر حضوری را به رسمیت بشناسد و برای توسعه آموزش غیر حضوری توسعه زیرساخت‌های لازم و به ویژه تدوین برنامه جامع ضروری و الزامی است.

 

وی با بیان اینکه تصمیمات نهایی مدارس را باید استان‌ها بر اساس شرایط منطقه‌ای اتخاذ کنند افزود: تصمیمات نهایی مدارس را باید به استان‌ها واگذار کنیم تا بر اساس شرایط منطقه‌ای خود اتخاذ کنند و امورات آموزشی مناطق مربوطه را پیش ببرند.

 

میرزاده با تاکید بر اینکه باید آموزش‌های لازم برای برخورداری دانش‌آموزان از فضای مجازی در اولویت باشد تصریح کرد: پا اگر بخواهیم آموزش غیر حضوری دانش‌آموزان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی تداوم یابد باید آموزش‌های لازم برای برخورداری دانش‌آموزان از فضای مجازی در اولویت باشد.

 

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا در کشور بیان کرد: با توجه به اینکه هم‌اکنون شرایط شیوع بیماری ویروسی کرونا در سطح کشور بحرانی است از نظر مجلس و کمسیون آموزش شرایطی برای بازگشایی مدارس وجود ندارد.

 

وی از تعطیلی مدارس تا ۳۰ فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: مدارس تا پایان فرودین ماه تعطیل خواهد بود، اما به هر حال باید وضعیت بازگشایی مدارس و تحصیل دانش‌آموزان تعیین تکلیف شود.


منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->